Kaffe med gott i + Parken + Promenad

Godmorn!
Jag vaknade nyss och sov rktigt bra och gott :). Sen kom en av mina bröder hem till oss, Peder. Så jag ska väl in i vardagsrummet snart och se social ut med han och mamma. Men jag vill bara skriva lite, om gårdagen och så :).

Jag och Erica bestämde oss för att dra ner i parken runt 22.00 igår kväll, det gjorde vi med :). Vi satte oss med hennes jycke Rex och drog upp grejer ur påsen. Kaffe, grädde och gott :). Sen satt vi där och hade det mysigt som vanligt :D. Sen kom Tuss, Zäta och Andy förbi en runda.
En stund senare gick jag upp med Rex, sen gick ner i parken igen och lite senare gick Andy hem. Sen sa vi hej då till Tuss och Zäta och vi gick vidare hem till en annan kompis till mig, Carina :D.
Sen gick vi hem på våra håll.



Det var en mysig kväll :). Jag trvis riktigt bra ihop med Erica. Min underbara vän :).

Nu sitter här jag här framför laptopen i köket som vanligt och dricker go-kaffe. Det är riktigt gott :).

Ska vidare in till vardagsrummet nu. Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gullig tekanna..

2008-11-17 @ 21:12:04
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0