Klagomål :S

Hejsan!
Nu har jag fått klagomål på att jag inte har skrivit så mycket :P. Men Tuss då<3 :P.
Men det känns inte som att det är så många som läser, och nej jag mår inte så bra för tillfället. Har hänt lite som jag inte kan riktigt prata om heller.
Men jag ska sköta min skrivning mer :D:D.

Jag vill tipsa er om ett spel jag spelar nu lite :). Gå in på www.spel.eu och sök på "Panfu" och bli medlem där. Sen väljer man vilken värld man vill vara i och sen chattar och spelar med andra spelare. Ser ut som det är ett spel för riktigt små barn egentligen men det är ändå rätt skoj och jag tror där är andra i högre ålder med, ser så ut på chattningen. Man spelar, tjänar ihop pandamynt, köper möbler, kläder, husdjur och sånt. Skit skoj hehe.
Det gick inte att lägga in länk men ni får ta det som det är och kopiera in i adressfältet :).

Nu ska jag titta vidare på Andra Avenyn på ettan. Ha det gött där ute.

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: My

Jag läser alla dina inlägg - dock kommenterar jag inte så flitigt. :/

Men hoppas du haft en trevlig helg?

2008-10-13 @ 02:01:49
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: tuss <3

okej , du behöver inte prata vill bara att du ska veta att jag finns här . klart att vi läser jag läser varje dag en del av min vardag vännen men jag kommenterar inte allitd , men läser gör jag , och bryr mig om dig gör jag du behöver inte alltid prata , men behöver du en kram eller bara ngn stt sitta och titta rakt fram med så finns jag här <3 älskar dig min vän .

2008-10-13 @ 11:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0