Klockan 05.00

Godmorn!
Klockan är fem och jag är uppe nu :S. Det är inte klokt. Tror inte det finns :P. Men det är jag i alla fall. Men det är bra på sätt och vis.
Men nu sitter jag här för mig själv och surfar runder. Ingen annan vaken :S.
Hoppas att det är bra med er andra och att ni sover riktigt gott :P.

Tack My. Trodde nästan du hade gett upp hoppet för mig och min blogg hehe.
Men då vet jag :). Har du meddelat någon om min blogg?

Jag har sett att andra bloggare har en särskild mail för sin blogg. Funderar på att skaffa det jag med, eller så får man kanske vänta tills bloggen blir större innan man gör det. Nog lite onödigt än så länge. Har också sett att andra bloggare, bloggar flera ggr per dag. Det ser ju nästan jobbigt ut :P.

Nu ska jag göra ve mig lite inför skoldagen.

Ha det bra alla där ute!

P.s tipsa vänner, släkt och familjer om min blogg, så blir vi fler och större :D. Inte för min skull, för allas skull. Blir roligare att läsa det jag skriver :)

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0