Krogen

Godmorn!
Det vart krogen igår, så det blev inte så mycket skrivande på hela dagen.
Jag var i skolan och sen hem och sov och sen vidare till polare och därfter vidare till andra polare som vi sen drog till krogen med :P.
Men det blev inte så sent i natt och jag vart inte för full heller :). Men det var då dö trevligt igår :D:D.

Tack mormor för din komentar<3
Tack till er andra med för era kommentarer<3

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, men det kommer väl mer under dagen får jag hoppas :D:D.

Ha det gött!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas ialla fall du hade en trevlig kväll, och får en fortsatt trevlig helg, kära vän :)

2008-10-25 @ 11:17:21
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: tuss <3

haha jag slapp vara själv igår vännen

jag hade fest ;) hihi <3. o alla frågade

efter dig och tycker du är härlig ;)

älskar dig .

2008-10-25 @ 12:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0