Kulturnatten

Hejsan.
Ikväll är det kulturnatten i stan :). Då är affärerna i stan öppna till runt 22.00-23.00 och det är utställningar osv. Många gör kvällen till en ren fest med :P.
Frida kommer hit ikväll efter att hon har jobbat. Så sticker vi ner på stan och går kulturnatt. Mysigt :D.

Vaknade för en stund sen, då hade jag sovit i cirka 3 timmar. Skönt :P. Så nu känner jag mig rätt utvilad. Åt precis klyftpotatis, någon god sås och kött :D. Underbart gott.

Nu ligger jag på soffan och skriver, medan jag ser Simpsons på tv. Den serien går inte att tröttna på hehe.

Jag ska in i duschen nu och sen dra till en polare och vara där tills jag sticker iväg och möter Frida<3.

Ha det gött alla där ute!

P.s Förlåt VIvi. Men det är inte meningen att såra dig. Kram<3

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: vivi

De är okej. Gör bara inte om de.

Jag litar ju på dig vännen <3

Kramis Vivi

2008-10-10 @ 19:13:27
URL: http://vivivov.blogg.se/
Postat av: tuss <3

läser din bloggis :D

hiihi , men söta vännen

jag saknar dig och nhoppas du

har en bra kväll . puss

2008-10-11 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0