Lång dag, längre dag

Hejsan.
Jag har precis kommit hem. Idag har det varit en lång dag med lite äventyr, som jag inte riktigt kan skriva om.
När man har blogg så är det ett riktigt tillfälle att skriva om saker som händer och det jag är med om rätt mycket. Men för respekt mot folket så gör jag inte det. Vill inte skaffa mig ovänner.

Jag tycker ändå att jag ändå skriver om rätt mycket och intressanta saker, funderingar och tankar om saker och ting.

Snart ska jag iväg och vara barnvakt, ska vara där kvart i sex till halv nio. Så jag får prata med Erica om att det blir en halvtimme senare vi ses.

Nu ska jag dricka kaffe med mamma och min kompis Carina. Ha det gött alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss<3

klart att du skriver om intresanta grejer vännen.

man behöver inte alltid nämna allting.

det du skriver är bra , vill man sen

öppna sig om mer , då gör man ju klart det.

ville mest berätta att jag älskar dig <3

2008-10-15 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0