Mentalsjukhuset har nog brunnit

Hej.
Jag har inte gjort så jätte mycket idag egentligen. Skulle ha gått på en kompis rättegång men det blev inställt...men jag hade redan tagit ledigt från skolan så det blev mest till att slappa hemma och så.
Har hjälpt min bror Jimmy med lite grejer, hämtat och lämnat en datorskärm och ett paket från kvantums post.

Jag var inne på youtube lite idag och såg något riktigt fruktansvärt hemskt. Videor där folk hånar Engla, som dog. Ursäkta språket men hur fan kan man?! Det är rätt sjukt tycker jag. Fy satan så omoget. Jag vet inte hur man lägger in videor i bloggen som jag har sett att man kan göra, men dom videorna är inte värd min blogg ändå. Så jag lägger in länken dit istället: http://www.youtube.com/watch?v=FB-6Dpj2TV8&feature=related
Jag har skrivit en kommentar till den förbaskande videon.
Där är till och med folk som har kommenterat och skrivit att de håller med den som gjort videon och att Anders Eklund är bäst och bla bla bla. Förlåt men jag blir så satans förbannad på sånt här. Till er som har gjort det: hoppas ni får samma skit tillbaka. Jag tror verkligen att mentalsjukhuset har brunnit. Nu mår jag illa!


Jag saknar Frida jätte mega mycket!<3

Ska surfa vidare nu. Ses!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: vivi

De var fan de sjukaste jag sett. Jag blir arg och lessen. =(

Mina tankar går till familjen som jag hoppas slipper se detta. =( <3

Bra att du tar upp detta Erik!

Kramisar Vivi

2008-10-09 @ 22:53:48
URL: http://vivivov.blogg.se/
Postat av: tuss

det är det jävligaste jag hört.

hur fan kan man få för sig och göra

så , hemska människor.

RIP ENGLA <3

2008-10-10 @ 00:06:28
Postat av: Tvilling<3

Kan inte fatta att ngn kan vara så förbannat jävla sjuk. Jag hoppas att någon med svagt sinne ser det så kanske man kan skära av honom kuken o kulorna .. Blir så förbannad ... Hade jag vetat vart snubben bor så hade jag personligen åkt hem till honom och skärt av honom kuken och sedan lagt upp historien på youtube och hånat honom :@

2008-10-10 @ 11:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0