Morgonpigg? Nej bara glad :)

Godmorn Godmorn!
Hoppas att allt är bra med er :). Det är då bra med mig i alla fall.
Jag känner mig glad, så det blir inte till att vara trött och eländig :P.

Fick två kommentarer om gårdagens inlägg om Engla. Tack för kommenterarerna Tuss och Vivi<3

Jag har lite tankar lite då och då och funderingar och skriver om lite olika saker. Som t.ex det med Engla. Det är hur sjukt som helst. Jag visade det på youtube igår kväll för min kompis, det lät som att hon grät lite smått och så sa hon att det är förjävligt hur man kan göra så. Mm..det undrar jag med.
Igår rånades banken i Landskrona IGEN. Det är knäppt. Ska man våga röra sig? Jag har inte kollat upp det på ett tag men detta borde vara 50:e rånet på 3 år bara i Landskrona. För något tag sen skrev de i tidningen att det hade varit 45 rån på 3 år, men nu borde det vara mer för det har hänt mer än så. När de skrev det, var i somras.
Människan som rånade banken igår hade sin moppe som flyktgrej.
Jag såg en sak som inte var schysst gjort av tidningen, det var en kvinna som var ögonvittne. De skrev hennes för och efternamn och satte in en bild på henne och där under stod det vad hon hade sett om bankrånet. Hur kan man göra så?
Hon lär ju få problem för det, säkerligen. Det kan ju hända att hon har sagt att det kvittar för henne om de gör det, men dom skulle inte ha gjort det ändå. Antingen skippa att skriva vad hon har sett och inte sett eller skriva anonymt om henne.
Vem tar ansvar för sen om hon får problem?
Ingen väl :S.
Då hade väl bara varit försent ändå.
Jag vet inte om någon håller med mig om saken men jag tycker så i alla fall.

Nu är klockan halv åtta. Känns som det är dags att närma sig badrummet och raka bort skägget :). Sen på med gelé och se glad ut :).

Ha det så bra alla där ute.

P.s Ta det lugnt nu på kulturnatten ikväll ;):).

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss<3

Jag håller verkligen helt med dig

gällande både engla och detdär rånet

hurfan kan man skriva ut ngns namn när det

handlar om sådanna grejer.

men tidningen tänker aldrig rätt .

FÖRJÄVLIGT .

2008-10-10 @ 10:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0