Mysigt<3

Hejsan folk mitt i natten.
Nu var det ett tag sen jag skrev, synd värre men jag har haft lite att stå i, både tråkigt och roliga saker. Det tråkiga skriver jag inte om, med respekt mot den det handlar om.
Igår var Frida här och sov över från fredag till lördag. Det var mysigt :D.

Nu sitter jag här mitt i natten och chattar lite på msn och spelar ett spel som verkar rätt intressant och lite små skoj. Men det är för små-barn egentligen :P. Fast det är rätt skoj, där verkar vara fler i min ålder hehe. Man chattar och har kul. Men det går bara att chatta mellan 08.00 - 20.00 i princip. Lite fattigt men jaja :P.

Jag tror att jag går och lägger mig snart.
Men hoppas att allt är bra med er där ute :).

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Mor

Älskar dig

2008-10-12 @ 07:39:08
URL: http://markow.blogg.se/
Postat av: tuss<3

min vän , underbara människa nu börjar njag såhär bli lite orolig , du har halvt slutat skriva och du verkar inte må bra , du vet att jag finns här bara att ringa om du behöver snacka älskar dig <3

2008-10-12 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0