Något i vattnet?

Hej. Nu är det kväll och man börjar bli lite småtrött..
Idag har jag hjälpt min syster Sara med att packa inför hennes lilla flytt och sen varit med folk :).

Det finns något som jag går och fundilerar på...många kompisar mår dåligt och gör sig illa på olika vis. Jag blir orolig för mina vänner som gör så, alla dom vännerna är mina närmaste. Känns jätte konstigt.
Folk jag inte har träffat på ett tag verkar som sura på något sätt och knappt hälsar, och en snubbe som bråkade med mig på stan i fredags träffade jag igårkväll på mitt favvo café i stan när jag var där med min syster. Jag frågade killen om vi kunde lägga ner stridsflaggan och inte ha något otalt med varandra men han sa nej :S. Så nu har jag bara en fråga till allt som pågår, är det något i vattnet?
Jag tycker att ungomen börjar spåra ur på något vis. Men jag kan förstå en del att det är svårt i samhället idag, många svåra beslut att ta, mycket att glömma, förlåta osv. Men man får ta sig igenom skiten på något vis ändå. Jag finns som stöd till många och det är inga bekymmer. Finns för mina vänner, och dom finns för mig<3

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Ska upp om ungefär 7 timmar.
Godnatt på er där ute!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0