Ny stil?

Hej vänner.
Jag ligger här i sängen under täcket med laptopen framför mig och tv:n på ett annat håll. Har allt runtkomkring mig, förutom fläkt att röka under och toa :P. Haha.

Jag ligger och fördriver tiden lite, snart ska jag hoppa in i duschen och göra ve mig inför finbesök :D. Frida kommer hit<3

På något vis känns det som att jag har bytt stil. I går, måndags hade jag på mig en D&G tröja och stilat om håret med gele. Det känns skönt på något vis. Vill inte vara någon märkesbög, vill ju ha lite förändring, prova mig fram till rätt stil :D. Länge har jag haft min egen stil: Jeansbyxor (utan särskilt klädmärke) och en vanlig t-tröja utan något på, bara färg (utan klädesmärke med). Men ändå har det blivit lite förändring. Kanske dels för att jag fått en dröse nya tröjor av min polare Linda :). Som hon i sin tur fick av sin bror. Kläderna var egentligen menat för hennes son men dom är för stora för honom.
Tack så mycket Linda<3.

En besökare i min blogg, addade mig på msn idag :). Kändes roligt att ha ett fans åtminstone :). Hon skrev vad hon tyckte om min blogg osv. Sånt tycker jag verkligen om!

Jag får ju inte glömma er andra som också läser och vissa kommenterar. En annan person kommenterar ofta och hon står mig nära. Tuss<3. Tack för dina kommentarer med :D.

Nu ska jag in i duschen, skriver nog mer senare ikväll. Jag har tänkt lägga in lite bilder på mig själv m.m.. Funderar på att lägga in bilder på mig före och efter viktminskning, bilder på mina stil ändringar och en bild på Vackrast om det är okej för henne :).
Ha det bra där ute allihopa!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: My

Det tackar jag för :) Följer din blogg på bloggkoll nu, bara så du vet. :) Godnatt!

2008-10-07 @ 21:37:15
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0