Robinson 2009

Hejsan alla glada människor!
I morse gjorde jag en sak..jag sökte in till Robinson 2009! Några polare snackade igårkväll om att de hade gjort det, så jag gjorde det med och så får man se vilka som kommer med :). Det vore ju självklart kul förstås.



Ni som också blir sugna på det, gå in på www.tv4.se och scrolla lite så hittar ni det :). Skriv gärna i en kommentar här i min blogg om ni sökt in :). Vore ju ruskigt kul om man kom med.

Har precis ätit lunch, linssoppa :). Smarrigt värre :).
Nu ser jag "Oprah", de pratar om hypnoser och grejer, verkar rätt spännande och intressant. Men ska man alltid tro på det tro? Det kan man fundilera på :P.

Nu ska jag sova en stund. Ha det gött alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss<3

ow fett :D . hoppas alla kommer med :D

hahahaha ...

men ensak föresten , vill du kommapå lite såhär kort kväll ikväll ?? <3

2008-10-29 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0