Rymmer? Nej går vilse

Godmorn!
Jag har precis vaknat och är hyffsat trött, men jag ska gå in i duschen snart och sen göra ve mig inför skolan.

När jag vaknade gick jag ut i köket, satte mig på stolen vid fläkten ovanför spisen och rökte som jag gör när jag vaknar.  När jag sitter där, så pratar mamma i telefon som varenda morgon. Antingen med min mormor eller min moster, oftast bägge två efter varandra. Nu när mamma pratade med min moster så hörde jag att hon pratade om att när katter försvinner ur sitt hem. Då heter det inte att de rymmer. De går vilse.
För en katt har ju inte begreppet att rymma från sitt hem, det är då inte rimligt i alla fall.
Antingen heter det att de går vilse, eller inte kommer in i sitt hem igen av olika anledningar.

När jag hörde deras telefonsamtal lite så blev jag sugen på att ta upp det i bloggen som en sak att skriva om, för det är ju ändå rätt tänkande.
Finns det någon som har en annan åsikt om saken?

Det känns bra att jag har bestämt med Erica nu, att vi ska ha följe att gå en runda och ibland en lång runda på kvällarna för att vi ska röra på oss. Senare när vi har vant oss vid det, ska vi gå längre rundor.
Vi vill bägge två bli smala och se bättre ut, utifrån oss själva :).
Jag är glad att jag har fått henne som vän :D. Kram på dig Erica<3

Nej, nu ska jag in på bdb och kommentera lite nya bilder som folk har lagt upp, och se om jag själv har fått lite kommentarer. Sen ska jag vidare.

Ha det gött alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0