Selma Dagen

Godmorn!
Sitter med kaffet i hand 2 timmar tidigare än vanligt. Mamma väckte mig nu klockan 05.00 innan hon stack iväg på jobb, en försäkran om att jag inte ska försova mig idag. Hon skulle ju iväg till jobb nu tidigt så det fick bli så. Jag är riktigt svintrött. Men det fixar sig :).

Förlåt, men orkade verkligen inte skriva igår kväll, jag var riktigt trött efter en lång dag.

Jag tränade på gym med skolan, har inte varit på idrotten på ett tag med skolan, men igår var jag där :D. Vi körde "Spök-boll", fast före det hade vi uppvärmning på olika vis som var rätt roligt :).
Efter det stack jag och Emma i min klass iväg till motions cyklarna och cyklade i cirka 12 minuter, sen pallade vi inte mer :P. Då stack vi tillbaka till de andra och lirade egen voleyboll med Isabelle och Johanna som inte var ombytta.
Där efter blev det dusch och sen iväg till skolan igen och sen hem.

Jag bakade muffins igår eftermiddag som jag ska ta med mig på "Selma Dagen" idag. Dom blev faktiskt rätt goda. Men ändå, jag baka muffins? Men visst det gick bra :D:D. Det blev typ 20 st, men där är 15 kvar ungefär. Jag bjöd lite försökspersoner igår.
Jag bjöd Emma (Tuss) och hennes mamma när jag stack ner på dansen där de var.
Sen bjöd jag Emma i min klass som jag träfffade utanför cafét "Maddes". Emma i min klass kom med en rolig kommentar. Hon är lite snuskig som jag :P. Emma bara så här: "ERIK! Vad har du gjort??! Den smakar salt!!" Jag fattade direkt vad hon syftade på. Så jag bara "Hahaha. FÖRLÅT!" Haha. Men jag tror hon tyckte den var god ändå. Jag hade inget salt i :S. :P.



"Selma Dagen" innebär att alla tar med sig varsin grej att bju på. Sen har man roliga lekar och så vidare :).
Det är hela omvårdnadsprogrammet som ska vara med på det. Förutom treorna tror jag, men jag är inte säker, det återstår att se :). Får se hur många som vågar ta sig an mina muffins :P. Jag själv tyckte att dom blev bra i alla fall :D.

Jag känner mig lite piggare nu efter att ha druckit mitt kaffe :).
Sen blir det att göra sig i ordning och sen dra iväg till skolan.

Igår kväll nattade jag min kompis två små barn. Som jag gör varje kväll jag går därifrån då de har lagt sig eller ska lägga sig. Jag gick in och kramade Kim och sa godnatt och sen gick jag vidare till Angelin och kramade henne godnatt med. Sen gick jag ut i vardagsrummet igen. Då kom min kompis Mamma dit och bad mig prova en tomtedräkt. Den passade prefekt :). Och då sa min kompis och hennes mamma: "Bra. Då är du tomte hos oss denna julen med" Det fick jag ju gå med på :D.
Men det gör inte mig något såklart. Jag tycker bara det är skoj.

Nu ska jag in på bdb och kolla på mina polares foton och kommentera lite :). Är du med på bdb och läser detta så skriv gärna till mig där och bli vän med mig därinne :). Jag heter Markow. Inte så ovanligt att jag gör det kanske :P Hehe.

Ha det så bra där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Eivor Hultdin

Dina muffins ser verkligen goda ut man blir sugen på fika. Kram mormor.

2008-10-24 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0