Skola idag

Godmorn!
Idag blir det skola igen efter att jag har varit hemma ett tag. Kan inte stanna hemma för evigt och vill fösöka vara i skolan ändå :). Jag måste ju klara skolan förstås.

Det är jobbigt att vara förkyld, näsan rinner. Så fort man skrattar eller andas på något skumt vis känner man hur det börjar bli skumt i halsen och man hostar nästan upp lungorna. Haha rätt räligt ändå :P.

Jag skrev inget blogg inlägg igår kväll/natt, jag vet. Förlåt. Men jag var så trött och hade inte lust till något egentligen..

Men det här med förkylningen..hur jobbigt är det inte att gå runt och näsan rinner, man måste snyta sig men känner att man inte vill göra det inför folk. Man sitter på lektion och det rinner ordentligt ur nästan. Vad gör man? Ofta tycker läraren inte om att man springer ut och in från lektion.

Men nu måste jag gå och göra mig i ordning.

Ha det gött alla där ute!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du får en bra dag idag iaf :)

2008-10-22 @ 09:06:40
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: tuss<3

Krya på dig :) <3

2008-10-22 @ 12:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0