Skola = Tristess

Hejsan.
Jag är i skolan nu och har precis haft matte. Jätte tråkigt men känns skönt att vara igång.
Det är rätt nice att vara här på skolan ändå, för här är folk man träffar varje dag. Vissa dönickar, andra helt underbara :D. Många man snackar skit med och bara sitter och hänger med.
Jag har ju börjat fixa med håret och har fått en annan liten klädstil och det verkar accepteras bra eller vad man ska säga. Folk tycker om min förändring :). Fast en del kanske ser det på ett negativt sätt, lite trist. Men vad ska man göra åt saken.

Nu ska jag fortsätta min rast utan dator så jag kan inte skriva mer för tillfället. Snart kommer Jasmine som ska ha sin dator tillbaka.

Men ha det bra alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0