Skola :/

Hejsan.
Nu är man i skolan och degar runder. Sitter för tillfället framför datorn och slöar. Ska snart ha matte och sen blir det lunch :). På sätt och vis längtar man till lunchen för det är så god mat tycker jag :P. Tror jag är ensam om det men det är nog oftast grupptryck om att det inte ska vara gott där eller så..
Men jag går efter mig själv och gör som jag vill. Finns många som gör det, så jag säger inte att alla gör lika dant.

Idag har vi dessutom idrott och det ska bli skönt att gå dit :). Träna lite och bli av med fett :P.

Ser att det är några st som läser min blogg nu :D. Tipsa gärna folk ni känner och så :). Vill gärna dela med mig av min vardag, tankar och så vidare.
Detta har jag sänt runt lite överallt:

Gå gärna in på www.markow.blogg.se och se hur min vardag, mina tankar & funderingar och frågor samt svar ser ut :D
Läs lite och kommentera det du tycker om/inte tycker om ;)

Nej nu ska jag gå på matten. Ha det gött alla där ute.  Ses senare :D:D.

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: vivi

Du har inte skrivit blogg på lääääääänge :P Inte jag heller.



Glöm aldrig att jag kommer alltid finnas för dig vännen.



Kramis Vivi

2008-10-02 @ 16:12:43
URL: http://vivivov.blogg.se/
Postat av: lise

lång tid sen,..skriv ny:P

det ska jag med:P

2008-10-03 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0