Skönt att vara igång :)

Godkväll folket.
Idag har jag varit igång och det känns rätt skönt. Gick och la mig på soffan när jag kom hem från skolan. Låg och tittade på "Hem till gården" två avsnitt :). Sen efter det slocknade jag, så det blev inget "Våra bästa år" men där går det så långsamt ändå, så det är inte mycket man missar :P.

Sen när jag vaknade vid halv fyra på eftermiddagen så vart jag igång. Stack iväg med cykeln till cykelaffären för att fixa till skyddet som sitter mot kedjan så man inte får olja på byxorna när man cyklar, men de hade fullt upp så det blev inte av. Ska dit imorn istället och se om de kan göra något då istället :). Nu så länge måste jag ju trycka ner byxan en bit ner i strumpan så det inte blir olje fläckar, lite otrevligt värre :P.
Sen efter det stack jag hem till min kompis Linda och satt där och hängde ett tag. Där var rätt många när jag kom dit. Eva, Lasse, Tommy och Linda, plus hennes barn då förstås. Sen kom det pizza och jag delade med Lasse :). Gott.



Efter jag hade varit där, stack jag ner till Maddes och träffade min kompis Lotta och drack kaffe ett tag. Trevligt värre :D. Så satt vi väl där i en timme eller två.
Följde henne till rätt nära dit hon skulle (jag släpper aldrig iväg en tjej ensam på kvällen), sen stack jag vidare ner i parken och träffade min kompis Erica och drack kaffe som hon tog med sig. Så vi satt där i en timme eller två :P. Mysigt sånt :).
Sen gick vi en promenad, följde henne till dörren. Där efter stack jag hem.

Så det känns som jag har varit igång en del idag och mycket kaffe har det blivit, men ändå är jag trött :S.
Men det är ur skönt att  vara ute och gå en promenix och sen komma hem och lägga sig. Men jag känner mig tvungen att sätta en kråka i bloggen, så jag håller den levande :D.

Ha det gött alla där ute och sov gott! För det ska jag :).
Godnatt!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0