Släkt bilder

Här är lite släkt bilder + Jag. Men tänk på en sak. Dom här bilderna är väldigt gamla. Eller sen ett tag i alla fall.



Kusin Emma, Mamma och Gamme-mormor Tora



Mamma och Gammel-mormor Tora igen. Tora är 98 år



Kusin Eveline. Enda bilden jag har på dig, så du får stå ut :P



Varmt framför grillen och i solen. Jag och Kusin Pontus. Jag förstår inte det, jag har bara knasiga bilder på dig Pontus. Du får nog gå och köpa lite tröjor :P *ler*



Jag, Kusin Ellen, Moster Charlotte och Mamma. Plus några ur bild



Två oerhört trötta kusiner. Kusinerna Gabriel och Jonathan



Kusinerna Elina och Alfred. Jag diggar dom små blå ögona något enormt.



Kusin Ellen



Nej, min mobil är inte fastlimmad i min hand. Bara tycker om den rätt mycket :P. OBS! Gammal bild. Ser helt annorlunda ut nu.

Var uppmärksamma på att jag har fler i släkten, de andra kommer på bild senare. Har bara inte bilderna på de än. Men jag hoppas att en snäll släkting kan skicka lite foton på de. Eller så får jag fota egna när jag kommer upp igen :)

Kommentarer
Postat av: tuss

vännen då , en jäkla skilndad på dig .

jämfört med dessa bilder och nu , du är sså

underbar och jag saknar dig .

ta hand om dig min vän finns här <3

2008-10-13 @ 11:10:08
Postat av: My

Hääärligt med släktbilder! :)

2008-10-13 @ 11:46:06
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0