Spökafton! Muhahaha!

Godmorn folket!
I morse vaknade jag med ett riktigt cigg sug. Mamma åkte till jobb i morse med allt som har med cigg att göra..kände riktig panik! Men jag har ändå sagt till mig själv några tusen ggr att jag ska sluta röka, jag vill sluta röka. Jag lovade dessutom Sanna igår när vi var och fikade på Maddes att jag ska sluta röka.
Så i morse fick jag istället ta till mig en snus.
Jag har tänkt sluta med cigg helt och istället snusa, sen därefter sluta med snus :).
Det kostar ju en hel del :S.

Nu ska jag gå och fixa frukost :). Är helt ensam hemma tills i eftermiddag/kväll någon gång så det blir lite ensamt idag men jag överlever nog :).

Sen ikväll är det spökafton! Det var ett tag sen, ett helt år sen sist :P. Affärerna har öppet till sent ikväll eller till i natt bara. Mysigt är det och folk går runt och spökar.
Det är lite synd att vi har portkod för jag vill gärna höra det ringa på dörren, öppna och se barn som har klätt ut sig, ge de godis och slippa bus :P.

Men nu ska jag vidare. Ha det gött alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss<3

Öppna dörren där nere så kommer barnen in ju .

2008-10-30 @ 14:27:04
Postat av: Eivor Hultdin

Klart du kan sluta med dina "måsten" om du bestämmer dej.

2008-11-02 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0