Spökafton över, lika bra!

Godmorn!
Jag vaknade för typ 20 minuter sen. Kunde inte sova mer tydligen. Jag gick och la mig runt halv tolv i natt. Orkade inte vara uppe mer. Det var inget skoj att göra mer..

Min kompis två barn skulle följa med mig ner på stan på spökafton, för deras mamma är förkyld och ligger sjuk hemma. Men de ångrade sig. Så jag fick gå själv, men jag träffade Erica. Vi gick en runda på stan. Jag träffade lite folk jag känner.

Några kompisar var sura på mig igår för att jag inte hade kommit ner till bowlingen som jag hade sagt. Så snackade de om något jag skulle gå med de på idag, men vet inte riktigt om jag kan. Men jag får väl skjuta på allt annat och gå till de. Annars blir jag kallad svikare och det känns ju inget kul. En av dom värsta sakerna är när man sviker sina vänner...
Det vill jag verkligen inte. Älskar mina vänner ju så mycket<3
Tänk om de hade velat komma hem till mig någon gång, där är några st som har varit här hemma men några få som har missat det. Men jaja så är det väl :P.

Nu vart kaffet klart, så det ska jag dricka nu och sen göra mig i ordning och göra saker som mamma har bett om. Så får se hur dagen blir ändå..

Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss<3

erik , vännen .

vi frågade bara om du ville och du sa ja.

det är inte vårt fel då :/ :

vi älskar dig med , jävligt mkt.

men ibland får man ju stå för vad man gjort .

vi skojjade när vi sa svikare , men lite besviken

blev jag . men jag hoppas du kommer idag , och gör du inte det så är det åsså lungt. <3 .

jag älskar dig vännen snälla hör bara av dig om du kommer eller inte <3

2008-10-31 @ 10:57:59
Postat av: tuss<3

tack för du är en sådan bra vän erik <3

jag älskar dig .

2008-11-01 @ 23:12:39
Postat av: Ellen

Hej kusin erik :D

2008-11-06 @ 18:13:13
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Zäta

Markow =)

2008-11-12 @ 05:01:51
URL: http://tobez.blogg.se/
Postat av: kusinen

jag vill också bowla med dig.. Det måste vi göra snart =) kram!!

2008-11-12 @ 20:15:07
URL: http://elinalu.blogg.se/
Postat av: Sara "Rödett" Olsson

Vi väntar på fler inlägg! SKRIV! ;)

2008-12-01 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0