Svärd rakt in i hjärtat

Hej folket.
Jag kom precis hem från en filminspelning :). Det var riktigt härligt att få känna sig delaktig i en riddare scen :). Vi slogs med svärd och spik klubbor mitt ute i skogen i Häljarp. Ett riktigt härligt gäng var det med.
Jag hade på mig mjuka små tunna byxor i silver på mig och en slags filt över överkroppen. Kändes som man var en krigare på riktigt nästan hehe. Sen träffade jag på Sofi, Lina och en annan tjej när vi var på väg hem. Hennes kommentar när jag kom fram med svärdet var lite roligt. Typ: "Skojar du?!" Haha.
Med andra ord var det här en riktigt rolig dag.
Tack för denna dagen grabbar :).

Var ute lite i folk vimlet igår kväll med och träffade lite folk lite varstans. Tack för kvällen folket :).

Nu är jag riktigt mega trött och har bara lust att gå och lägga mig på soffan, men jag ska hem till en polare och hjälpa till med en hylla och sen ska jag dra vidare till en annan polare är det nog tänkt.
Får väl inte sova förrän sent ikväll :P.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra vidare. Ha det gött alla där ute.

Puss på dig <3F<3

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Moster

2008-10-04 @ 20:27:28
URL: http://markow.blogg.se/
Postat av: Mor

Håll dig undan så jag får leka vuxenkväll kram

2008-10-04 @ 20:28:14
URL: http://markow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0