Tips!

Godkväll godkväll!
Nu ligger man här framför datorn igen och glor samtidigt på tv. Pratade precis med Tuss i telefon. Har läst hennes blogg lite med. Hon skriver mycket bra i den och har många foton. Foton är något jag verkar ha missat i min blogg tyvärr. Men det kommer, jag lovar :D. Ska bara samla ihop lite bilder på allt möjligt först.
Frida sa idag att hon läst min blogg och att hon har gjort det läänge, utan att säga något :P. Busigt värre. Sen sa hon att om jag ska lägga in en bild på henne så måste hon godkänna det först. Så det får jag ju göra då hehe.

Men en bild ska in på henne :). Jag vill helst lägga in bilder om hela mittt liv, inte för att det blir så många bilder men :P hehe.

Angående min rubrik om tips så vill jag ha in tips om allt möjligt. Jag har tänkt börja skriv lite om olika spelsajter med gratisspel, filmer, musik, mat, uteställen och caféer bland annat :D.
Det känns som en nyttig grej och att fler kommer att tycka att min blogg blir intressantare, för mig med :D.

Nu ska jag gå och lägga mig. Men godnatt på er alla!
M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss:)

haha låter bravigt :D

skriv om ditt liv , skriv

om saker du verkligen tycker om

skriv om dina inspelningar skriv

om dina känslor , för du är så bra

skriv in dina dikter snart .

vill så gärna läsa igen :D

älskar dig min vän :d

2008-10-08 @ 23:35:10
Postat av: vivi

Håller med tuss ;)

2008-10-09 @ 15:00:06
URL: http://vivivov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0