Vart tog du vägen? :'(

Godmorn alla sköna själar.
Sitter här framför datorn och vaknade för snart en timme sen. Är lite trött men det gick tydligen inte att sova mer.

Jag var hemma hos pappa igår. Det var inget roligt.
Vart har du tagit vägen pappa? Du är helt förändrad. Det finns inget kvar av dig. Du har blivit så smal och har problem med din kropp, men tyvärr gör du det inte bättre... Jag älskar dig pappa, men är det ömsesidigt? Tyvärr är det inget du har visat. Du behandlar människor i din närhet mycket dåligt. Bryr du dig om oss? Mig, Karin och resten av dina barn? Det gör du nog, men inget som du visar. Jag grät när jag såg dig, jag grät när jag kom hem, jag gråter varje dag för dig.
Sluta med skiten du håller på med. Snälla!
Jag ska inte dricka mer, inte efter alla dessa år jag har sett dig. Finns en stor chans att jag med blir alkoholist.



Just nu blev det ett litet ledset blogg inlägg men hoppas ni står ut med det. Jag vet att pappa inte läser detta men jag hoppas han gör det ändå på något vis så han kanske förstår vad det innebär vad han håller på med...

Nu har jag precis varit inne på bdb (bilddagboken) och kollat och kommenterat mina vänners foton. Men en av mina vänner, har avslutat sitt konto :O. Det förvånar mig verkligen. Varför gjorde du det Ellinor?
Nu står det "Vänner (1)" och det betyder att det finns en vän kvar av de jag har på min lista som har bilder jag ska se. Men det går inte för hennes konto finns inte mer :S.

Ajja nu ska jag gå och klä på mig. Ha det gött alla där ute!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: vivi

Har du bestämt dig helt att du ska sluta dricka nu? De kommer inte bli lätt. . .

Kramisar från värsta vännen Vivi <3

2008-10-19 @ 10:36:48
URL: http://vivivov.blogg.se/
Postat av: tusss<3

jag finns här , och kommer stötta dig

verkligen , jag älskar dig vännen

o finns verkligen här <3

2008-10-19 @ 12:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0