Verklighet

Godmorn!
Nu sitter jag här framför datorn som vanligt och dricker gokaffe :D. Ska snart hoppa in i duschen och göra ve mig, sen dra vidare till skolan.
Jag vaknade lite senare än jag ska, för typ 10 min sen. Går ju annars upp halv sju helst. Så jag får hinna så gott jag kan.

Det är så konstigt när man drömmer, hur tusan kan drömmar verkar så verkliga? Det är ju så att man måste kolla upp när man vaknar så det verkligen stämmer det man har drömt om och se så allt står rätt till. Det kan vara ganska kusligt ibland.
Ibland kan man vakna helt kallsvettig och vara livrädd för att råka somna om igen.
Det där med drömmar är ett helt mysterium.

Nu ska jag vidare. Ha det gött alla :D:D.

M.V.H Markow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0