Whiskey? Nej tack!

Hejsan!
Jag kom precis hem från pappa, kom dit idag efter att jag festat loss i natt. Jag var jäkligt bakis när jag vaknade idag, tror inte jag ska satsa på whiskey mer :P. Tack snälla underbara Erica som är så generös. Den räckte ju bra för oss tre :D.
Det är så kul att festa med dig och Nattah. Ni är helsköna att festa med :D:D.

Tack andra människor för igår! Tack Carina, Jenny, Tony mfl med.
En riktigt rolig kväll :).

Den whiskeyn satt verkligen, jäklar vad det kan slå runt för whiskey :P Hehe

Du som kommenterade bloggen om min katt, Pontus:
Det är inte helt efter min kusin, det är mer ett namn som vi tyckte skulle passa fint på honom och det är ett fint namn rent allmänt. Sen att min kusin heter lika dant är ju ett plus. Men allt är det lite efter kusinen :).

Fått svar på din fråga nu? :). Gillar att få frågor :D:D. Hoppas att du fortsätter att läsa PedoBear :D.

Ska äta nu och se "Svensson Svensson". Ha det bra alla!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: My

Ha ha, whiskey är ju fööör häärligt ;)

2008-10-18 @ 22:52:18
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0