Bloggen idag, gymmet idag. En bror idag

Tjenis! Denna dagen har varit bra. Jobbade som vanligt, efter jobb träffade jag min syster, Sara och Amanda som bor i Malmö. Det var riktigt trevligt. Vi satt och fikade på Speakers Corner nere i stan. Sen när jag var på väg hem, så skrev Erica och sa att hon var på Maddes. Så jag gick dit och drack kaffe igen, med henne och hennes svägerska Katrina. Det var väldigt trevligt det med. När jag kom hem runt 19.15, så satte jag mig framför datorn på msn. Då skrev Fredde att vi skulle till gymmet!! Jag bara "Har du slagit huvudet?" Så han bara "Ja". Men okej, dum fråga kräver dumt svar :P. Det gör inte så mycket, för jag tycker att min viktminskning är på väg på annat håll nu som inte är så jäkla bra. Så det vore perfekt att börja med träningen. Tänkte egentligen börja träna efter att jag slutat sommarjobbet på fredag, men nu blev det tidigare. Hoppas bara att jag kan hålla måttet nu så vore det helt okej. Sen på stan fick träffade jag en annan polare med och senare skrev hon på msn typ: "Grattis till viktnedgången!". Det var riktigt roligt att få höra...eller se :P. Nu sitter jag här framför datorn och skriver blogg, samtidigt som jag ser tv och pratar med Fredde. Vi ser "Paris Hiltons BFF", nu lite innan gymmet. Uppvärmning :P. Fick precis reda på också att jag har en fjärde riktig bror. Fredde kom med den underbara nyheten. Men pratade vidare om programmet för att inte fälla tårar. Det var riktigt fint sagt :D. Ni får ha det så bra där ute!! P.s Har börjat med bloggen nu, hoppas verkligen på att jag fortsätter. Skriv gärna lite kommentarer! D.s M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Äntligen Erik! Haha! Jag började nästan avsky ordet 'skrivkramp', för det var det första jag såg jämt när jag har kikat in på din blogg den senaste tiden. ;) Har även skrivit lite om dig i min blogg. Du får gäääärna besöka mig förstår du. ;) Kul att du börjat ta upp din träning igen. Det ger verkligen resultat! Keep it up bro'!

2009-08-12 @ 09:44:46
URL: http://sararodett.webblogg.se/
Postat av: Zeitgeist

Trevligt att du börjar träna igen. Det brukar oftast bli fel om man säger att man ska träna istället för att göra det :P



Grattis till framgången :D vi får ta och ses snart igen



^^ var ett tag sedan

//Alley :D

2009-08-12 @ 12:11:33
Postat av: mor

tack och lov började nästan misströsta

2009-08-13 @ 05:11:41
Postat av: sofie olsson

du är duktig som tränar, och det syns erik! Du är så himla duktig, jag är mycket imponerad av dig!Att ni kollar på paris bffs :) haha, mycket roligt det med!



keep up the good job, it shows! :D:D

2009-08-13 @ 22:17:06
Postat av: sofie olsson

du är så himla duktig erik, som håller igång med träning fast du har fullt upp med jobb! (: duktigt imponerad av dig och din motivation! Och träning ger resultat, och resultaten syns erik! Du är jätte duktig. Keep up the good jobb buddy.



en fjärde bror, huh! :D:D ;) var rädd om dig.

2009-08-13 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0