Brandvarnare

Godmorn!
När jag vaknade, gick jag ut i köket som vanligt och rökte en cigarett under fläkten..plötsligt knackas det på dörren och in kommer det en stege. Jag tänkte "Aj aj..här står jag i kallingar". Jag försöker ta mig till vardagsrummet, så fort som möjligt. Men då ser en hantverkare mig..pinsamt..men jag tar på mig mina byxor och sätter mig framför datorn. Då gör han i ordning den där brandvarnaren..men det tog bara några sekunder..kändes det då som. Men mamma frågade honom om det finns möjlighet att renovera lägenheten. Det hoppas jag på :).

Idag blir det att fixa kolsyrepatron till vår läskmaskin. Vi gör visserligen bara kolsyrat vatten på den, men det är underbart gott :).
Sen blir det att träffa en polare och efter det ska jag till gymmet idag verkar det som, med Fredde :).
Det känns ändå som en ta-det-lugnt-dag idag. Det är riktigt härligt.

Det blev inte alltför mycket skrivet idag, hoppas ni gillade bilderna jag la upp igår :). Jag har tänkt lägga in fler bilder, så håll er här inne så ska det fixas.

Förresten! För er som inte vet..så kollade jag vikten på jobbet någon dag innan jag slutade och fick fram att jag har gått ner 13 kg under sommren :D.
Känns underbart! Så nu ska det fortsätta neråt hoppas jag.

Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Sofie Jochumsen

Grattis till kilona du har tappat, du är en riktig kämpe.. :P

2009-08-18 @ 14:55:12
Postat av: Anonym

2009-08-18 @ 18:03:37
Postat av: Anonym

Söt flickvän du hittat, och förmodligen alldeles ofarlig oförarglig och alldeles underbar.Kram mormor.

2009-08-18 @ 18:06:01
Postat av: Anonym

Grattis =D !

2009-08-19 @ 05:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0