Nervöst sammanbrott

Hejsan folket.
Idag börjar skolan, man får träffa sina polare, klasskamrater, lärarna och de nya ettorna. Allt känns extremt nervöst, men ändå intressant. Det ska bli kul ändå att börja skolan igen.
Jag har gott om tid på mig att göra i ordning mig..duscha och såna där saker..jag börjar 13.00. Undra om folk på skolan och ser att jag har gått ner i vikt. Det hade ju varit skoj att få höra det, men jag får se hur det blir. Det blir då helt annorlunda utan de som gick i trean. Där hade man ju några polare. Men jag vet minst 3 stycken som ska gå kvar på skolan en, eller två terminer tills de har fullgjort allt. Hoppas vi kommer att träffas mycket. Vad jag vet så är det Fredde, Sofi, Sofie och Andreja.

Nu ska jag gå och göra i ordning mig för skolan och sitta lite till på facebook. Ha det gött alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Sofie Jochumsen

Jag är åxå kvar Erik =)

2009-08-20 @ 12:15:07
Postat av: Anonym

ny termin nya beslut nya utmaningar

2009-08-20 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0