På min gata där jag bor, finns ett hus....

Hejsan.
Det är eftermiddag och jag sitter i soffan med min syster Sara. Vi sitter och kollar på Project Runway. Det där designprogrammet som är så ruskigt bra :). Just nu i programmet, sitter de och diskuterar olika avsnitt av programmets gång. Speciellt nu var det om den människa som ritade på Wendys foto av sin dotter. Det var ju verkligen inte hyggligt gjort. Wendy må vara en liten satmara, men det där var lågt ändå.

Anågende min rubrik på detta inlägget, så vill jag få fram lite konstigheter om huset jag och mamma bor i.
Grann-tanten mittemot oss lagar mat till de hemlösa katterna på gården.
En annan granne har disko och samtidigt innebandy om mornarna, dagarna och kvällarna låter det i alla fall som. Jag sa till mamma att de kanske älskar där uppe med hög musik på. Då fick jag svaret av mamma: "I hela lägenheten?" Då sa jag "Ja..eller nej, kanske inte ändå".
Men det är allt ett märkligt hus faktiskt.

Denna dagen har då bestått av att ha umgåtts med syrran Sara, vi har suttit och fixat lite på facebook, skrivit i varsin blogg, fotats. Sara gjorde en "tatuering" på min arm. Den blev ganska fin faktiskt. Det står "I'm Cool" på armen.

Nu ska jag fortsätta umgås med min underbara syster. Ska se om vi kan lägga in lite foton här på bloggen och på facebook. Men däremot har jag lagt upp bilderna på mig och min "stendöda flickvän" på facebook idag, som jag förut la in här på bloggen.

Ni får ha det gött där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha! Din fina tatuering som står "I´m Cool!" Hahaha dödsbäst! xD

2009-08-20 @ 13:34:40
URL: http://sararodett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0