Sommaren med Göran. Bion med folket

Tjenare!
Här är allt bra, jag vaknade precis :). Har sovit i rätt många timmar, jag la mig runt 00.00-01.00 och vaknade nu klockan 10.00. Oftast försöker jag sova i alla fall åtta timmar, men tydligen så blir det mer än så. Men det är ju ändå rätt skönt så :).

Igår såg jag och Fredde på bio med Sofie, Sara och Linus. Vi såg den dära "Sommaren med Göran". Ruskigt bra film kan jag säga, ögonen sprutade ut tårar för allt skratt som man fick ut där alltså. Riktigt rolig film faktiskt :). Jag fastnade lite för det där med bio..jag har ju sett bio många ggr, men jag ska se om jag kan gå på det oftare. Fredde är säker villig...? :D.

Idag blir det att ta det lugnt..när jag vaknade upptäckte jag att mamma inte var hemma, hon är iväg och jobbar. Skrev och frågade henne på sms, hon kommer inte hem förrän i eftermiddag/kväll. Så det blir en softa-och-ta-det-lugnt-dag. Möjligtvis träffa någon :D.

Ha det gött alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0