Gott? Nyttigt? Billigt? Underbart!

Hej hej igen.
En hel dag har nästan gått och vad händer? Inte mycket...men om crika en stund ska jag och mamma till Lidl.

När jag vaknade i morse kom mamma fram till mig helt uppspelt, ungefär som en person som vunnit en miljon ser ut som. Men det var då inte en miljon det handlade om, vi hade fått reklam :S.
Inte brukar folk vara så glada över lite reklam som ramlar in i flera kilon genom brevinkastet?
Okej, jag förstår henne till en viss del, visserligen. Det var reklam från Lidl och de gjorde reklam för nyttiga matvaror. Jag gick precis in på deras hemsida för att hitta lite av reklamen som finns här hemma på köksbänken och sparade det på datorn. Tänkte få in det här, så fler kanske får lite inspiration till att gå och handla på billiga Lidl.

Här kommer det:


Pizza Salami


Färskost

Färdigrätter


Camembert


Skivad ost

Goudaskivor

Flakers

Sylt

Ketchup

Baguetter

Multivitaminnektar

Nektar

Brödbakmix

Salladsdressing

Sallader

Glass

Grädde

Wellness tubes

ABC-fruktgummi

Paprikachips

Jordnötsbågar

Skumbollar

Bilder och annat hämtat:

http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20110208.index

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, vad flitig du har varit! Det tycker vi om!

2009-01-07 @ 20:38:24
URL: http://sararodett.webblogg.se/
Postat av: Cemo

Lidl e inge bra butik, skulle aldrig handla där. Det är billigare och bättre på coop eller ICA. :)

2009-01-08 @ 17:43:03
URL: http://cemoangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0