Nyårsfirandet över. Men vart är folket?

Godmorn folket!
En vanlig morgon som vanligt och jag är trött, men är det ovanligt? Haha nej kanske inte :P.

Jag sitter här framför datorn, har tvn på medan några afrikaner sjunger på tv4 i morgon soffan och jag dricker kolsyrat vatten :).

Igårkväll var jag nere på Akropolis, en krog i stan.
Jag var där med Emma, Marie, Jenny. Sen träffade vi andra människor där.
Många trevliga människor sågs där :). Men det var nog mitt sista festande på ett tag, för det är ju tänkt att jag ska gå ner i vikt :).

Nere på krogen var det trevligt, vi kom dit runt 22.00. Jag, Emma gick in och satte oss i soffan. Marie sprang fram till baren. Beställde en öl till sig själv och en cider till Emma. Jag själv tvekade om jag skulle köpa innan jag skulle möta Jenny, men jag gick och köpte en öl, satt och skålade lite. Sen gick jag och mötte Jenny.
När vi gick förbi Maddes Café som har flyttat ner på rådhustorget, så träffade vi på min brors exflickvän Emma. Hon sa att en räv hade sprungit runt på stan en stund tidigare.
Är inte det lite märkligt? En räv :S. Konstigt :P.
Men i alla fall så gick jag och Jenny in på krogen och satt och festade med resten.
Vi hade det verkligen trevligt :D:D.
Sen träffade man på en massa människor man träffade. Trevligt trevligt :D.
Men det fattades en hel del människor där nere, blivit för mycket efter nyår kanske? Hehe.

Men nu från det ena till det andra!
Jag har ju svurit på att skriva i min blogg och nu ska jag hålla det med :). Det ska handla om mitt liv i punkt och pricka, så gott det går :P Hehe.
Jag har fått en massa tips om viktminskning på olika vis och jag har tänkt skriva upp dom här i bloggen.
Jag bara funderar på hur jag ska lägga upp det här med bloggen.
Är det någon som har tips så snälla hör av er :D. Ibland försvinner min livliga fantasi :P.
Antingen skicka en kommentar eller kontakta mig på annat vis och skriv eller berätta för mig :).

Nu ska jag dricka kaffe med mor och röka en cigg.
Ha det gött alla!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tussss <3+

vi får göra om den kvällen snutt <3

älskar dig vännen duär underbar .

2009-01-03 @ 13:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0