Pannkaks elände!

Hej.
Vaknade för ett tag sen och gick ut i köket, tog en cig och drack kaffe som vanligt. Mamma stod i köket och gjorde pannkakor och hade precis bakat bullar.
Det är en morgon man verkligen vill vakna till, då är det som mysigast. Kaffet klart och allting. Vad skulle man göra utan sin mamma egentligen? Igen aning :S.

Men nu är det så här att jag åt pannkakor till lunch. Det skulle jag inte ha gjort! Får ångest nu..vill ju hålla mig till soppa och vatten i princip.
Det var dumt av mig...men jag får försöka låta bli nästa gång..men det är ju bara det att pannkakor är så gudomligt gott. Visserligen är det den nyttigare varianten av pannkakor med havregryns grejs i. Ska se om jag kan få in receptet på det med.
Men ändå, jag ska inte äta sånt.
I alla fall så blir det soppa i eftermiddag :).

Nu ska jag gå och titta på "Hem till gården" som började precis :D:D:D:D:D. Det var länge sen det gick på tv.
Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: mor

Tack vännen det värmer en mors hjärta vad vore jag utan dig

2009-01-07 @ 12:42:42
URL: http://markow.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, Stina is the shit man! Krama henne från mig vetja! Hehe.



Men soppa, det låter riktigt smaskens. Själv är man luspank och får käka nudlar resten av veckan och mer därtill kanske, tills jag får mina cash. Får hoppas skolan serverar god mat också. Idag var det djävulskt. Pasta med nån sås därtill.. uuurki. Nej, skall inte skriva mer. Det räcker här, hehe. Läs min blogg så är du kul.



Tjofräs!



Du klarar det!

2009-01-07 @ 14:45:18
URL: http://sararodett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0