R.I.P Kronan!

Hejsan.
Ja..det går dåligt med mitt skrivande :S.
Men jag ska skriva mer nu när jag har börjat träna osv.
Ska ta reda på om man kan ta en provmånad eller hur man kan göra ifall något går snett eller om man inte trivs där osv.

Jag är på väg in på Eniro.se nu för att kolla om det finns ett telefon nummer så jag kan ringa ner, stället är öppet typ dygnet runt men jag vet inte när där är personal och hur man gör men det ska jag ta reda på :).

Jag ser framför mig en stor kille, stora muskler, platt mage. Inte en stor kille, så tjock att magen ramlar ur byxorna.
Är trött på mitt gamla liv, det liv jag har nu. Jag vill förändras och må bra :D.

Angående rubriken så har jag slutat snusa! :D. Härligt värre.
Det var ett av mina nyårslöften, nästa nyårslöfte är att gå ner i vikt och träna.
Rökningen blir en annan femma att bli av med, men jag vill inte sluta med två saker samtidigt.
Dessutom har jag inte druckit läsk på länge. Väldigt positivt det med :D. Jag försöker dricka så mycket kolsyrat vatten jag kan istället.
Kaffe dricker jag än, men kan man vara utan det? Sabbar det min viktminskning? Inte vad jag har hört. Någon annan som har en annan åsikt om den saken? Kommentera isåfall tack :).

Finns det något annat ni vill att jag tar upp i bloggen som kanske vore intressant inför faktan om min stege upp till nytt liv?

Tänkte snart hitta någon som kan fota så jag kan sätta in före och efterbilder. Någon som ställer upp? :). Personen kommer att bli inskriven i min blogg som en slags ära :).

Jag har tänkt leva på soppa, havregryn, frukt, vatten :).
Nu i två dagar har jag ätit äpple, nektarin ner blandat i en skål med fil och havregryn (okokt såklart). Väldigt gott och sätter fart på maskineriet där inne :P.

Min soppa jag äter är linssoppa som mor min lagar. Ibland tillkommer det en bulle eller två till den som mor med bakar. Tänkte prata med henne och fråga som recept på bägge delar som jag har tänkt dela med mig av :).

Nu ska jag gå och se om det finns något att hitta på, kanske gå ut senare på promenad med Erica som vi får börja göra mer. Det var ett tag sen och det är väldigt synd.

Ha en fortsatt bra dag och en trevlig kväll allesammans!

P.s "Jenkert" och "fiinast"...om ni läser detta skriv gärna en kommentar om era bloggar så kan jag skriva in dom här :)

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Saandra

Kikar in å lämnar min blogg så du kan länka :) //FiiNasT

2009-01-06 @ 23:47:09
URL: http://metrobloggen.se/Saandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0