Vinna eller förlora? Vinna!

Godmorn!
Nu två kvällar i rad har jag, Tuss, Chino och Zäta spelat spel. Första kvällen spelade vi kort.
Spelet hette "Plump". Svårt :S. Fattade noll, så jag gav upp till slut haha.
Sen den kvällen spelade vi tecken. Jag och Zäta mot Tuss och Chino. Där losade vi stort :S.
Andra kvällen spelade vi monopol, två omgångar.  Det gick hyffsat men det slutade med att Chino vann bägge rundorna :S.

Men vi ska spela mer :). Så du kan sluta gotta dig Chino, du kommer förlora ;) :P.

Javisst, jag förlorade spel. Men jag vann något mycket mer värdefullarare för ett tag sen. Er vänskap<3

Skola idag :S. Första skoldagen egentligen, det vart ingen skola igår.
Idag börjar vi väl med teckenspråkskursen som vi har varje måndag och fredag...känns som jag har glömt en del, men det hoppas jag inte :P. Det lär vi ju märka hehe.

Ska nu dricka vidare mitt kaffe, sen dra till skolan.
Ha det gött alla!!

P.s E, du är så underbart vacker<3 D.s

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss:)

ah , skoj är det <3 .

hihi ses ikväll vännen älskar dig.

2009-01-09 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0