Tips från coachen!

Jag har fått lite olika tips från mina bloggläsare och har tänkt dela med mig av tipsen precis som jag har lovat :).
Här får ni se lite olika tips, som jag med kommer att ta del av :).

Cemo om Markow is back in business again:

Jag tror på att man ska äta massa grönsaker o sånt! Jag känner mig som en kanin ibland! Keso o en massa fisk o kyckling är bra med! Sen kan du alltid läsa om Mia törnblom (stavning?) Hon är väldigt bra när det kommer till självkänsla o sånt som är bra att han när man ska gå ner. Testa det =)


Fleng (anna) om Markow is back in business again:

Man kan promenixa det ger bra träning


Det kunde tänkas att jag slutade blogga ett tag men jag värmde upp lite och funderade lite på vad jag skulle skriva :).
Sen kom det en fin kommentar från min syster som gjorde mig glad.

Sara rödett olsson om Markow is back in business again:

Du ska inte sluta blogga erik! Du gör det så bra. Skit i om folk tror det ena och det andra. Det du gör är fullständigt utmärkt! Ingen kan klassa ut dig. Tänk på det! KRAM!


Tack för alla fina kommentarer.
Fortsätt att kommentera och komma med lite olika råd, självklart finns det fler tips där ute som behövs skrivas in här :).

Det känns som att det kommer bli bra med denna bloggen faktiskt och jag hoppas på det bästa från alla håll och kanter :). Hjälper ni mig, hjälper jag er.

M.V.H Markow






Kommentarer
Postat av: Sara "Rödett" Olsson

Ja du ser. Keep up the good work! ;)

2009-01-03 @ 21:14:06
URL: http://sararodett.webblogg.se/
Postat av: Cemo

Woooh :D

2009-01-04 @ 15:09:08
Postat av: Cemo

2009-01-05 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0