Amanda, boende och lön

Godmorn!
Igårkväll var jag så trött, så jag orkade inte riktigt skriva här i bloggen. Jag gick och la mig istället. Jag är riktigt trött nu med, men det försvinner snart får jag hoppas när jag hoppar in i duschen när som helst.

Igår när vi lämnade en arbetstagare på ett boende så var chefen där och sa att en av personalen ville prata med mig och när någon säger så, då tänker jag "Oh oh vad nu" :P. Men hon ville bara fråga om jag kunde ringa henne igårkväll och se om jag kan jobba på boendet några kvällar och så. Så jag ska dit på introduktion på måndag och onsdag. Det blir förmodligen fler dagar men det får vi se senare.
Jag ska gå bredvid en i personalen medan vi "har hand om" en arbetstagare som bor där och lära mig samtidigt, men jag får ju ändå lön :).

Jag skrev i mina lönepapper igår, så idag ska dom lämnas in efter att jag har fyllt i det sista när jag är på jobb, finns någon sak som jag inte förstår på pappret som jag får hjälp med.

Igår träffade jag....Amanda!!
Goa underbara Amanda i Malmö som jag har känt i cirka 6 år, kom vi fram till igår. Hon är en riktigt bra vän som jag kramade om så underbart igår när vi träffades här i Landskrona. Hon var här och träffade en kille som hon lärt känna nyligen. Jag träffade med Jocke där bland grabbarna, men jag kan inte hans efternamn så det blir svårt att beskriva honon, men det är en skit schysst kille :).

Nu ska jag in i duschen, efter att jag druckit upp mitt kaffe och sen är det lite små bråttom till jobb.

Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Ellz

De är ju bara bra och jobba extra ;D

men är de under skolsaken också (: ?

2009-07-02 @ 08:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0