Åter jobb, åter skoj

Godmorn!
Jag har ätit frukost och druckit kaffe. Nu är det duschen som gäller, sen blir det att dra iväg till jobbet.
I morse vaknade jag 05.55, 5 min innan mitt larm skulle ringa. Så säger mamma lite skämtsamt "Vad fan gör du uppe nu?" Hon vet att jag brukar sova länge annars och på vardagarna tills larmet ringer. Jag undrar också varför jag vaknade så tidigt eftersom jag somnade senare än jag la mig. Jag la mig runt 21.30, har jag då för mig och somnade vid 23.00 ungefär. Men ändå hade jag ingen lust att sitta framför datorn eller så.
Om någon tror att jag satt framför datorn ändå eftersom min facebook var inloggad, så är det för att jag loggar väldigt sällan ut från den och har det på istället, precis som msn fast den har jag på "Inte vid datorn".

En kompis skrev igår att hon inte vill ha kontakt med mig mer och att hon skulle radera mitt nummer och ta bort mig från msn osv. Men ändå skriver hon till mig :S.
Om man nu säger upp kontakten, orka skriva?
Äsch..orka slösa energi på det..

Ni får ha det så bra där ute idag mina vänner!

P.s Tack för en lyckad helg alla inblandade! Känner mig verkligen pigg och lycklig!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Alley Ahlquist

Vad tradigt att hon sa upp sin vänskap.. >_< sen ändrade sig



:D Det var kul i helgen, det får tas och göras om

^^

Du får ha det bäst

kram

2009-07-06 @ 11:13:31
Postat av: ellgrd

haha eller hur liksom.. "hej, jag vill bara säga att jag inte vill prata med dig mer" uuuuh wut?

2009-07-06 @ 17:51:10
Postat av: lina

Hon kanske vill inte säga upp den. Men att det är någon som har fått henne att säga upp den.

2009-07-06 @ 19:06:32
Postat av: sofie olsson

strunta i henne, det är hennes förlust! vänner kommer och går men äkta består. Jag har minst fyra eller fem vänner som har valt att gå och det är upp till dem, inget fel på oss som står kvar. håll ut där kommer fler vänner.

2009-07-06 @ 19:26:53
Postat av: Cemo

Hemskt och mista vänner.

2009-07-06 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0