Botten upp....mums Cola!

Godmorn!
Jag skriver lite väl sent denna morgon, men det är väl för att jag inte känner mig allt för pigg och ska dessutom snart iväg till jobb, så därför skriver jag inte så jätte mycket. Men jag var nere en runda på karnevalen igårkväll, kvällen började med att jag och Alice stack ner till kyrkan och såg Gospel. Linns mamma var med i kören och sjöng, så från början var det lite därför vi drog dit, annars verkligen älskar jag Gospel musik faktiskt. Det är riktigt rogivande, harmoniskt och alldeles alldeles underbart! :).
Sen blev det att dra ner till öltältet och så, där träffade man en massa folk. Dessutom på vägen dit :). Alla möjliga drack alkohol i öltältet. Vi drack cola :). Har ju jobb idag så.

Förlåt A, Hoppas vi är polare i alla fall :).

Nu ska jag klä på mig och dra vidare till jobb.

Ha det gött alla!!

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: A

=D visst kan ändå vara polare

2009-07-10 @ 11:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0