En halv meters fritid

Godkväll.
Jag sitter på en liten del i soffan, eftersom den ena sidan får man inte sitta på av mamma för där är hål. På andra sidan av soffan har en fjäder hoppat ur. Så jag har en halv meters fritid hemma.

Jag sitter och dricker mitt kaffe, samtidigt som jag och mamma ser "Unga mödrar" på kanal 5. Samtidigt som man blir mer och mer sugen på att bli pappa, så ser man vissa knäppa föräldrar och andra jobbiga ungar och blir lite mindre sugen på det. Men ändå vet jag att den drömmen lär inte uppfyllas på länge, eftersom man är ganska långt därifrån. Men självklart är det alltid lika härligt att drömma och få le en stund.

Nu ska jag gå och sova..jag är riktigt megatrött!

Ha det gött alla!

M.V.H Markow


Kommentarer
Postat av: Fredde

No! i swear you'll find her soon :) träningen börjar nästa vecka!! så ställ in dig på det. Dagar: måndag onsdag och fredag ;D

2009-07-02 @ 20:52:22
Postat av: Caz

OMG ja älskar din blogg X'D Man blir så berörd..

O dwuuu! Dröm inte för mycket, utan lev istället. Tänk så e du i drömmarnas värld när du plötsligt får chansen rätt framför näsan :'D

2009-07-02 @ 20:56:33
Postat av: Ellz

Vem vill nt ha barn (a?

2009-07-02 @ 21:07:18
Postat av: mor

Undrar hur vi ska göra sen? :)))

2009-07-03 @ 04:49:36
Postat av: Catja

Erik, varför säger du så? Du har lika stor chans att bli pappa som alla andra, eller hur? Vad säger att du inte skulle bli en god far? Jag vet att du hade blivit en bra fader, till och med den bästa! För du är nog den underbaraste människan i världen! Om du tycker det lät överdrivet så kan jag omformulera! För mig är du den underbaraste människan i världen! Jag har sagt detta tusen gånger, men där finns ingen kille som förtjänar en tjej så mycket som du! Du har absolut inget att förlora, och så mycket att ge! Jag kan lova dig att den rätte för dig finns där ute, och du kommer att hitta henne när tiden är inne! Jag väntar också på den rätte, om det är till någon tröst! Vet du vad Erik? Du är så himmelskt fulländad och perfekt! Din mor måste vara stolt över att ha en sådan fin och underbar son! Och jag är stolt över att ha dig i mitt liv, som en mycket nära vän! Egentligen fattar jag inte varför du är singel... jag kan fan inte fatta det! Du som är såååååå jävla perfeeekt, du är som en ängel Erik! Och din charm... wow den har en utsträckning på mer än en halv meter, mer än din stackars fritid är på! Jag finner knappt ord, men jag har tydligen fått till en lång kommentar igen! Så jag tror jag avrundar nu! Du är bäst Erik! Och du betyder också!



Det hade kanske räckt med att jag sa att jag älskar dig?

2009-07-03 @ 07:50:13
Postat av: Sara Olsson

Du har gott om tid med att skaffa ungar! ^^ Du kommer säkerligen bli en kärleksfull familjefader, hehe. Må väl..

2009-07-03 @ 11:03:04
URL: http://sararodett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0