Från krog till krog

Hejsan mina vänner!
Jag mår lite som jag förtjänar, visserligen känner jag mig inte så dålig alltså inte bakis eller så..mest att dagen känns lite tråkig på något vis :P.
Men jag hade då riktigt skoj igår i alla fall. Det började med att man var hemma och tog det lugnt, sen träffade Jonna en stund och efter det drog jag till Helsingborg och träffade Linn mfl. Vi var på knutpunkten och flummade ett tag, sen gick vi vidare till laserdome och spelade första spelet i 20 min. Varje gång man spelar, så känns det som att man har varit där inne i 5 min :P.
Jag spelade bara första gången, det räckte gott och väl för att min tröja var alledels genomblöt när jag var klar på första. Visserligen vann laget jag var med i, men det var inte värt svetten :P.
När jag kom ut från det där laserdome rummet, så kollade jag på min tröja och gillade inte synen, medan de andra spelade vidare.
Jag gick ut och tog en cigg, men orkade inte med att folk skulle se min svettiga tröja så jag gick till receptionen och frågade om de hade en tröja eller något annat skoj som man kunde ta på sig. Då pekade den äldre mannen på en tröja bakom mig i en glasbur och sa att jag kunde köpa en ny tröja. Det gjorde jag. Visserligen kostade den 80 kr, men det gör inget för det var värt priset, istället för att gå runt med den andra äckliga tröjan, vi hade ju bestämt att gå till krogen senare och det hade bara känts dumt :P.

När de andra hade spelat klart, så gick vi ut och vädrade oss för det var riktigt varmt i hela lokalen och då kollade de andra på min tröja på ryggen och då fick jag reda på att det stod något som jag hade missat. På framsidan såg det rätt bra ut med "Laserdome Helsingborg" eller något. Men där bak står det "Jag fick ett skjut på Laserdome" :P. Det kan ju tolkas lite som man vill haha. Men tröjan blev populär :P.

Efter Laserdome, gick vi till något thai ställe där jag köpte en agua vatten grej på burk medan de andra köpte käk. Jag var inte så hungrig, sen satte vi oss i parken och då kom de andra med som också hade handlat och satte sig med oss. De åt och drack, drack och åt. Jag drack och drack, mitt vatten :).

Vi gick vidare till en krog som hette "Viking", jag köpte en öl som några andra och vissa av tjejerna köpte en E2:a tror jag den hette. Sen gick vi vidare till "Bara Rock" och flummade lite, men där var inte så mycket folk så vi gick vidare till "Charles Dickens" krogen. Den förkortas med "Dickens" och där hade vi riktigt överskoj. Vi drack lite shots och annat skoj där, efter det drog vi till "Bara Rock" igen och drack lite shots och annat trevligt. Efter det gick vi till "Dickens" igen och fortsatte kvällen med shots, cider, öl och en massa annat. Jag sjöng först med Simon och sen med Maria på karaoken.

Sen sprang det runt en trevlis nisse med en digitalkamera, kan inte namnet på honom men han var schysst. Han fotade mig och de andra några ggr. Om någon vill se lite festbilder på oss mfl. Så kolla på www.charlesdickens.nu och sen på "Bilder".

Tack för den underbara kvällen igår!! Tack Alleyh (Baba), trevligt att jag träffade dig igår, du gjorde min kväll riktigt trevlig. Alla andra gjorde min kväll till riktigt skön.

P.s Fredde och Micke kom också förbi en runda förresten men de stack efter ett tag igen.

Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Alley Ahlquist

Det var riktigt kul att träffa dig! :D Du var verkligen mysig och go :)



^^ Vi får träffas fler gånger

Kram

2009-07-05 @ 16:48:47
Postat av: Simon & Linn

Fan va awsome^^ du är välkommen på fler fester och vi måste göra om det^^

Poss haj

2009-07-05 @ 17:05:09
Postat av: Emma

Laserdome är verkligen kul! xD

2009-07-05 @ 18:19:04
Postat av: tuss .

så härligt och höra låter som en underbar dag för dig :) . skönt och höra att du skrattar och mår bra :) älskar dig min vän <3

2009-07-05 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0