Jobb, umgänge, soffan

Godkväll!
Jag kom precis hem, har varit hos pappa en runda och hälsat på. Där var det trevligt, tills jag somnade. Då hann jag inte känna på trevligheten så mycket mer :P. Jag sov i cirka 2, 3 timmar. Det var riktigt skönt, men ändå känner jag mig fortfarande jätte trött.

Grannen ovanför har disko, som vanligt. Ungefär dygnet runt. Jag vill inte vara den som klagar eller så, hoppas att någon annan fixar den biten istället. Till sist måste det ju brista för någon. Mig och mamma stör det inte så jätte mycket, vi klarar oftast att sova ändå. Mamma sover ju ändå på balkongen.

Efter jobbet, träffade jag Catja och Michelle. Det var riktigt trevligt kan jag säga :D. Vi gick ner mot stranden och satte oss i gräset och pratade om lite allt möjligt. Sen efter det var det jag drog till pappa och sov på soffan.

Men nu ska jag sova. Natti natti på er!

P.s "Dina ögon är fina, dem är sällsynta. Lika sällsynta som en blomma på en bergstopp" D.s

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Catja

Det var jättetrevligt Erik! Man kan verkligen snacka om allt mellan himmer och jord med dig! Du är en sann vän! Älskar dig! Tack för igår!

2009-07-17 @ 11:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0