Kärlek

Jag älskar er alla mina vänner och alla andra människor jag känner
Jag älskar mitt liv och tar därför ett extra stort kliv
Jag älskar mitt jobb speciellt mycket för där är ingen snobb

Alla mina vänner är så bra jag hoppas att ni aldrig skulle få för er att dra
Mitt liv känns så skinande rent och fint nästan så det känns för intimt
På mitt jobb är allt så underbart roligt till och med är det nästan varenda dag soligt



Nu fick ni en liten dikt som jag kände för att skriva så där helt plötsligt :D.
Hoppas ni tyckte att den var bra :).

Idag har jag jobbat, varit en stund med Tuss, sen med gänget och till sist stack jag och Fredde till Erica och Nattah. Vi satt där en stund och käkade snacks och kollade på teve. Det var oerhört trevligt.

Jag vet att jag har börjat skriva mindre och mindre i bloggen och tycker själv att det är synd..men jag vet inte varför det blir så, jag vill ju inte förlora er som läser heller :(.

Men jag har en nyhet. Imorn ska jag hem till Erica, så ska hon mäta mig med måttband, sen har jag tänkt börja träna på torsdag. Förmodligen med Fredde. Kanske till och med Erica och Nattah med. Det hade varit roligt.

Just det!!! ni ska få se ett exklusivt klipp av mig i parken, som filmades för några veckor sen ungefär:

http://www.youtube.com/watch?v=4zhDClODYbc

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe medan jag sitter här framför datorn en stund till, sen blir det bingen och sova underbart gott.

Ni får ha det underbart bra där ute!


M.V.H Markow



Kommentarer
Postat av: Cemo

naaw, vilken söt dikt.

2009-07-21 @ 21:56:39
Postat av: tuuss :D

otrolig dikt :)

2009-07-21 @ 22:29:03
Postat av: Fredde

Dina dikter är dödande! :) I love them

2009-07-22 @ 01:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0