Karneval och fylle

Hejsan!
Igår blev det skoj.
Först var jag på mitt underbara jobb, sen stack jag till systembolaget och köpte lite öl och köpte ut cider till Johanna. Sen cyklade jag hem till Erica och lämnade ölen + cidern. Satt där och drack en av mina öl. En stund senare cyklade jag ner på stan och träffade Catja, Emma, "Hjort är hjort", Cassie, Michelle och lite annat skoj folk.
Jag åkte en karusell i spöregnet med Emma. Det var riktigt skoj, jag blev riktigt blöt av allt regn som kom ner över oss plus att där vi satte oss i karusellen var jätte blött. Men ändå när vi satt där kändes det varmt :).
Efter att jag träffade de, cyklade jag hem för att byta om. Jag var riktigt genomblöt av allt regn och behövde ett ombyte. Då ringde Johanna och sa att hon ville komma hem till mig. Så hon kom hit och vi snackade lite. Då ringde vi Erica och kollade om vi kunde hämta Johannas cider. Så då gick vi hem till Erica medan jag gick med min cykel.
En stund senare gick Johanna iväg till sin fest. Kvar satt jag med Erica, Nattah och Lisa.

Efter mycket ringande fram och tillbaka så kom Fredde till Erica med Micke.
Fredde förvånade oss en hel del. Han hade med sig lite baccardi och sen var med och köpte vodka. Det som chockade alla ännu mer var att han drack och drack sin vodka och blev full :D. Annars är han svår att få att släppa loss. Men denna gången var det inga problem.

Senare blev det ner på stan och där träffade man alla möjliga människor. Det var riktigt mega skoj alltså :).

Sofie från Ekeby och kompani kom ner till Landskrona med. Det var as kul att träffa de faktiskt. Efter många sms hit och dit, så träffade jag och Fredde de till slut. Det var skoj, jag kramade Sofie riktigt hårt för jag har saknat henne :D.
Där var Linus och hans flickvän med, hans flickväns syster och några andra nissar.

Senare blev det efterfest och på vägen dit träffade jag Anton. Det var riktigt länge sen jag träffade honom. Den killen har jag känt sen vi gick på förskolan ihop och gick ut nian tillsammans i samma klass. Så vi gick i samma klass mellan förskolan till nian. Jag har saknat honom som tusan. Det var verkligen skoj att få med honom till efterfesten hos Erica. Eller det blev inte så mycket efterfest eftersom Nattah skulle gå och lägga sig, men vi satt i alla fall där och hade lite skoj ändå ett tag.

Sen cyklade jag hem igen med min alkohol som blev över, en halv flaska vodka och lite öl.

Idag klockan 13.00 kommer pappa och hans fru för att hämta mig. Vi ska iväg på släktträff. Jag vet inte riktigt var det blir men det kommer nog bli riktigt skoj tror jag :D. Förra släktträffen var jag inte med på :(. Så det ska bli spännande att träffa sin stora släkt som bor lite överallt här i Skåne. Se om det tillkommit några nya i släkten och sånt skoj :D.

Ni får ha det så jätte bra där ute! Jag ska gå och göra ve mig (göra mig i ordning) inför släktträffen. Ha det gött alla!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: mor

ha kul ikväll kram

2009-07-11 @ 13:21:55
Postat av: sofie olsson

awhhh, jag hade saknat dig med. : D:D roligt att ses igen! :D

2009-07-11 @ 16:15:41
Postat av: Caz

Han heter Tim X'D

Mwehn de va kuwl o träffa dig, va ett tag sen sist ; >

2009-07-11 @ 21:21:20
Postat av: fredde

Hoppas att du kom hem säkert, även fast jag och martin lämnade dig vid din lägenhet, man vet aldrig, du kanske har trillat i trappan :) haha ha d! skoj hade vi idag iaf ;)

2009-07-12 @ 02:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0