Karneval!

Godmorn!
Hoppas att det är bättre med er än det är med mig. Jag är lite förkyld och snorar ner papper efter papper. Men jag är ändå och jobbar, det är väl inte illa? :).
Jag vill helst inte sjukanmäla mig eftersom man jobbar på sommaren och jag tror inte att det är så bra då.

Idag börjar karnevalen i stan...och jag jobbar :P. Men jag jobbar bara idag och imorn denna veckan.
Är jag inte frisk nästa vecka, så kommer jag att träna ändå..för jag måste nå mitt mål. Jag vill inte ha det så här tradit...

Igårkväll somnade jag på soffan runt 18-19.00 någon gång och vaknade igen vid 22.00. Jag kände mig helt borta på något vis, kanske för att jag somnade med kläderna på, på soffan. Eller för att jag inte är riktigt frisk, mer än vanligt.

Igår träffade jag Linn och Alley på stan, vi tog en fika på Maddes Café. Det var väldigt trevligt. Goa tjejer!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Cemo

Du bör verkligen inte träna om du är sjuk!

Det kan bli så mycket värre då. Låt kroppen få vila färdigt först så kan du komma igång sen.

Du lär ha massa energi då också ju!

Tänk på det!



Kramkram.

2009-07-09 @ 11:02:46
Postat av: Linn

aa det var trevligt. det får vi göra om.

2009-07-14 @ 17:37:53
URL: http://dahliaellrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0