Rekord!!!

Godkväll!
Jag sitter framför den bärbara och ser på teven framför och har det riktigt gott med öppet fönster och musik i hörlurarna, samtidigt som jag chattar på msn och mår riktigt bra :).

Idag har jag fått sammanlagt 9 kommentarer! Underbart bra! Sånt tycker jag verkligen om :D.
Tydligen blev dialogen med Freddes pappa populär :).

Jag ska ställa undan cykeln nu ett tag har jag tänkt, jag ska försöka att hålla det faktiskt :).
Så jag har tänkt gå och lägga mig nu 21.30, egentligen 21.00 men det blev lite längre ändå. Så ska jag upp runt 05.00 för jag har tänkt promenixa till jobbet vid 06.30 :).

Nu ska jag sova..sorry för det lilla blogg inlägget men hoppas det är lugnt ändå.

Ha det gött!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: sofie olsson

det är lungt för de lilla inlägget ;p :D

2009-07-06 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0