Sad cat :(

Godmorn!
Härlig morgon och allt känns bra, men förutom en sak...det blir inte att köpa en kattunge :(. Mamma ångrade sig. Så jag får säga till Malin att vi inte kan köpa katten. Jag ville köpa katten redan igårkväll, mest för att där är en annan katt som är dum mot kattungen. Så det hade känts bra att rädda kattungen samtidigt som vi hade fått en katt på köpet som vi ville..trodde jag.
Men det får väl vara då.

Nu ska jag snart till jobb..sitter just nu och dricker mitt kaffe.

Det verkar som att vi i kompisgänget ska samlas på fredag runt 17.00-17.30 och vad jag vet  så kan jag komma dit. Tror inte jag har något annat för mig? Jag vill ju verkligen dit, men min hjärna kortsluts när jag har mitt jobb. Så mycket med jobbet hela tiden i tankarna :P.
Men det ska bli skönt att komma och slappna av med polarna :D. Undra om hon är där :).

Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Catja

Vem är "hon"? :)

2009-07-23 @ 10:00:51
Postat av: Catja

Aa, nu vet jag vem du menar hehe, som är "hon". ;D <3

2009-07-23 @ 12:18:30
Postat av: Anonym

http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/

Frågestund!

2009-07-23 @ 15:50:17
Postat av: Anonym

Tråkigt, att höra det, med kattungen :/ synd att ni inte kunde köpa den! <3

2009-07-25 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0