Skrivkramp

Godmorn!
Jag har lidit av skrivkramp. Har inte riktigt fått för mig att skriva i bloggen, hoppas ingen blivit besviken, hoppas isåfall att ni kan ta mig för den jag är :). Jag är mänsklig jag med :P.

Jag har gjort en hel del på sistone och har inte suttit sysslolös. Hittat på en massa med en massa människor, men jag skriver nog inte om allt nu.

För tillfället sitter jag framför datorn med mitt kaffe, ser tv...jag gick upp  05.00 och är lite smått trött. Men jag sov lite på eftermiddagen igår, så det känns ändå rätt bra.

Idag är det jobb som vanligt :D. Sen blir det att träffa Maja från Malmö. Efter det ska det tydligen bli grillgrejs. Ser ut som det blir av. Ska bara höra av mig till Frida som har hand om det denna gången.

Ha det gött alla där ute!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: mor

saknar då du inte skriver. Det är bra att läsa vad du har för dig kram

2009-07-28 @ 05:14:35
Postat av: maja

Tack för att jag fick vara med på ett hörn! =)

2009-07-29 @ 15:14:43
Postat av: Gullet

Uppdatera din blogg sötnos! :)

2009-07-30 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0