Sommarstädning

Godmorn!
Idag på jobbet ska jag vara med och sommarstäda. Det kommer att bli trevligt. Man städar på dagcentret och fixar utomhusmiljön. Klipper gräs, klipper häckar m.m.. för nu denna dagen ska jag vara inne på själva dagcentret och det kommer att bli skoj :).

En kvinna på jobbet är där inte för tillfället för det har hänt en grej inom familjen, så den som har velat har lagt en tia var i ett kuvert så hon ska få en blombukett, tror jag det blir. Så jag var ju med där självklart :).

Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och sen hoppa in i duschen. Det ska bli skönt. Jag är rätt trött nu, så får väl hoppas på att jag blir piggare. Jag satte mig upp i sängen klockan 02.00 i natt och drack en massa vatten ur flaskan jag har bredvid sängen och sen la mig ner och somnade om igen. Det kändes rätt gött att få i sig vätska mitt i natten. Svårt att beskriva :P.

Ha det gött alla där ute!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: linn

jag la också en tia. undrar vad hon fick för nån. :)

2009-07-07 @ 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0